TYÖTURVALLISUUSKORTTI -WEBINAARIT ENGLANNIKSI!

Join from anywhere across the world.
Get your Occupational Safety Card (valid for 5 years)
by completing a 4 or 7-hour webinar.

Keep your team healthy, happy, and motivated
with exercises made specifically for
DIFFERENT WORK ENVIRONMENTS.

For A-Koulutus customers, we offer a 60% discount!

TYÖTURVALLISUUSKORTTI -WEBINAARIT ENGLANNIKSI!

Join from anywhere across the world.
Get your Occupational Safety Card (valid for 5 years)
by completing a 4 or 7-hour webinar.

Keep your team healthy, happy, and motivated
With exercises made specifically for
DIFFERENT WORK ENVIRONMENTS.

For A-Koulutus customers, we offer a 60% discount!

Update: Now, we also support E-Invoicing for Finnish company customers!

TYÖTURVALLISUUSKORTTI -WEBINAARIT ENGLANNIKSI

Työturvallisuuskortti koulutus antaa perustietoa työympäristön vaaroista ja työturvallisuudesta yhteisillä työpaikoilla. Työturvallisuuskortti-webinaarin (kesto 7 tai 4 tuntia) päätteeksi saat henkilökohtaisen työturvallisuuskortin, joka on voimassa 5 vuotta.

COURSE FEE 119 € + VAT 24%

Useimmat työnantajat tai pääurakoitsijat vaativat työturvallisuuskorttia työntekijöiltään. Siten työturvallisuuskortti parantaa merkittävästi mahdollisuuksiasi saada Suomessa töitä, esimerkiksi rakennusalalla, teollisuudessa ja kuljetusalalla. Työturvallisuuskorttikoulutus antaa perustietoa työympäristön vaaroista ja työturvallisuudesta yhteisillä työpaikoilla. Työturvallisuuskortti -webinaarin (7 tai 4 tuntia) päätteeksi saat henkilökohtaisen työturvallisuuskortin, joka on voimassa 5 vuotta. Varaa paikka kurssille klikkaamalla keltaista "VARAA PAIKKA" painiketta.

TYÖTURVALLISUUSKORTTI -WEBINAARIT ENGLANNIKSI!

Työskenteletkö teollisuudessa, rakennusalalla, kuljetusalalla, julkisella sektorilla tai muualla?

Työturvallisuuskoulutus on kehitetty työpaikkojen turvallisuuden parantamiseksi. Koulutuksen tavoitteena on edistää työntekijöiden työturvallisuutta toimittaessa yhteisillä työpaikoilla sekä parantaa yritysten työntekijöiden välistä yhteistoimintaa. Työpaikalla on jokaisen työntekijän tiedettävä omat vastuut ja velvoitteet sekä mistä turvallinen työpäivä syntyy.

Työturvallisuuskortti -kurssi sisältää tietoa:

• miten vähentää läheltä piti- ja vaaratilanteita sekä työtapaturmia
  • auttaa tunnistamaan työpaikan kuormitustekijöitä
  • auttaa arvioimaan työntekemiseen liittyviä riskejä
  • antaa ohjeita ja tukea työnopastukseen ja perehdytykseen työpaikoilla
  • antaa perustietoa työsuojelusta ja työterveyshuollosta
  • motivoi ja lisää koko henkilöstön työturvallisuusosaamista
  • auttaa ennaltaehkäisemään vahinkojen syntymistä
  • tuo esille työmatkaturvallisuuden osana turvallisuusajattelua

Työturvallisuuskoulutus Suomessa

Työturvallisuuskoulutus on tarkoitettu aivan kaikille. Vaikka työturvallisuuskortin hankinta on vapaaehtoista, niin silti useimmat työnantajat vaativat työturvallisuuskorttia työntekijöiltään ja alihankkijoiltaan. Suomessa Työturvallisuuskortti-koulutusta hallinnoi Työturvallisuuskeskus. Työturvallisuuskoulutuksia on toteutettu Suomessa jo runsas kymmeniä vuosia ja Työturvallisuuskortti -kurssit suorittaneita on Suomessa useita miljoonia. Kortin suorittaminen on tunnustettu työturvallisuuden parantamisen varmistajana ja osoituksena työturvallisuuden perusteiden hallitsemisesta. Työturvallisuuskortin suorittaminen tai uusiminen edellyttää yhtä koulutuspäivää, jonka päätteeksi suoritetaan työturvallisuuskorttikoulutukseen liittyvä testi. Testi sisältää oikein/väärin -väittämiä sekä avoimia kysymyksiä.

Työturvallisuuskoulutukseen sisältyy Työturvallisuuskeskuksen oppimateriaali, joka jaetaan jokaiselle koulutukseen osallistujalle. Kun työturvallisuuskoulutus ja koulutukseen jälkeinen koe on läpäisty, lähetetään kurssilaiselle hänen sähköpostiinsa kurssitodistus (PDF-tiedosto). Mobiili työturvallisuuskortti astuu voimaan välittömästi kurssin suorittamisen jälkeen. Lisäksi kurssilaiselle lähetetään postitse muovinen työturvallisuuskortti, joka saapuu hänelle n. 2-3 viikon kuluessa koulutuspäivästä. Työturvallisuuskortti on voimassa 5 vuotta ja se on virallinen todistus suoritetusta työturvallisuuskorttikoulutuksesta. Korttirekisteriä ylläpitää Työturvallisuuskeskus (TTK).

A-koulutuksen kouluttajilla on alakohtaista kokemusta ja erityisosaamista useilta eri aloilta. Koulutuksissamme hyödynnämme myös alakohtaista lisämateriaalia, jolla oppimista voidaan syventää ja konkretisoida. Haluamme tuoda koulutuksen niin lähelle työpaikan arkea, että koulutus todella vastaa työpaikan henkilöstön tarpeita. Koulutus on turvallisuuden varmistamiseksi ja työturvallisuuskortti tulee siinä ohessa.
Seuraavat työturvallisuuskortti -kurssit löydät sivun alusta. Tervetuloa koulutukseen!

Stay healthy with helpoilla harjoituksilla,
jotka on suunniteltu myös työpaikoille
.

Pysy terveenä helpoilla harjoituksilla,
jotka on suunniteltu
myös työpaikoille.

Save 60% as an A-Koulutus customer.

Stay healthy with helpoilla harjoituksilla,
jotka on suunniteltu myös työpaikoille